vad hände med sommarnatten vi delade

mår inte alls så bra idag och funderade för en stund sen på om jag skulle va hemma imon med. kom då på att jag måste till skolan och skriva nationellt i engelska, lämna in mitt arbete till ingalill och be om ledigt. Fan med. Ja ja, jag får väl ta det lugnt efter skolan istället.. Har lite ångest över att jag inte tränat, men jag haft tid och idag har jag haft värdlens jävla mensvärk, så jaa. Så lätt var det. Skit!
Lite positivt är ändå att jag lyckats köpa världens mysigaste kofta, har fixat lite julklappar, fått den skönaste massagen på LÄNGE! ska ev. försöka boka tid för att fixa håret, har lyckats öva på fiolen och har faktiskt trotts magont fått i mig lite mat :) bäst.

glad tjej i Gran Canaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0