stressad sjuk och otålig

jag har det lite jobbigt. stressar som fan och hinner knappt med att ta hand om mig. som idag tex. tisdag igen = ingen lagad mat efter lunch vid 11-halv 12 i skolan.. kommer hem vid 20 i 10 och går direkt till sängen.. bra? Nej jag tror inte det.
Imon är det onsdag och jag vill verkligen inte att den ska ta slut. På torsdag ska jag till sjukhuset och kolla upp varför jag har återkommande kollapser.. Jadet blir väl bra att få reda på om det är något allvarligt, eller vad det kan vara, men jag är så jävla rädd, man skrämmer ju alltid upp sig med tankar på olika undersökningar. Bara tanken på att behöva ta venöst prov vänder magen på mig. Jag klarar det inte.. Oj, blev tårögd.. Inte alls meningen och inget jag var berädd på men det rann nyss en tår ner för kinden..? Förstår ni nu att jag LIDER av läkar/sjukhusskräck.. fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0