a friend of mine says hi

Sitter och pratar med finfina Sara Stenros på fejjan. Hon är någon speciell. Fast jag inte känner henne så väl tycker jag om henne. För hon och jag vi är lika sjuka, ungefär i alla fall. Hon är en såndär intressant peson som man hade varit störtkär i om man hade varit kille. Hon är en sån tjej. Det skadar ju absolut inte att hon är förstående och omtänksam heller. Hon är så snäll. Allt detta kan jag säga, utan att ens "känna" henne. Tänk er det. Tänk då vad jag kunnat säga om jag känt henne.. Sick!


Kommentarer
Postat av: sarastenros

aww va du är söt, värme verkligen! så fort vi började prata ikväll fattade jag förtroende för dig och jag har alltid vetat att du är galen bara velat se den galenheten utanförskolan också tror man fått 10 ggr roligare då! <3

2011-10-11 @ 20:21:07
URL: http://shopaholicc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0