when a old friend says hi, smile and think of the good old times

jag har ont i magen idag. känns sådär. mått konstigt och kännt mig nedstämd hela dagen.. hosta har jag med fått och av den har jag fått ont i ryggen.. japp. Det var allt det negativa för idag.
Det positiva kommer här. Jag och didde satt kvar i skolan och gjorde klart matte läxorna till idag/nästa vecka, delade upp urinorgansuppgifterna så vi har en chans att klara det samt gjorde klart idrott och engelska. Fan va skööönt! jag har längtat efter denna dag läänge nu. Där emot är det inte lika skönt med psykologiprov på tisdag och historiaprov på fredag.. Shit pommes. Jaja, det går säkert bra. Nu blir det i alla fall lite läsning om jehovas, ska dit med didde imon... wisch us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0