so sing along to my sterio

min cyckel är stulen, min hals gör ont, jag har gjort nåt med mitt långfinger och har jätteont i en av lederna i fingret, jag ville för en sekund sluta med musik, jag vill gräva ner mig i sängen och stanna där i 100000 år, jag trodde att jag hade allt,vilket jag inte tror någon har.
Jag har världens bästa vän, jag har lyckats skaka av mig 1 av de kilon jag plockat på mig under sommaren, jag tände en ny gnista hos fiolfröken Carina idag, jag har världens mysigaste katt, jag är rik, det går bra nu, jag är på hyfsat bra humör för en gångs skull (måndag=grin-dag), jag är peppad inför en helg i malmö med Sophia, jag lyckades övervinna en rädsla, jag har tillåtit mig själv att njuta. Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0