this town is getting smaller every day

Idag mår jag inte alls bra, ont i magen (som kommer och går, just nu är det ok) och känner mig allmät ledsen typ. och som om jag inte var ledsen innan mamma kom hem blev jag det då. Hon hade varit på expert och skulle hämta mina framkallade bilder från tyskland, som jag längtat! men då visar det sig att det bara gick att framkalla den ena kameran, där alla "tråkiga" bilder fanns för att filmen i den andra var för gammal.. för gammal!?  I alla fall, mycket riktigt, det var bara den första kameran som framkallats, varpå bilderna inte säger ett skit om hur resan var, det är några bilder som är bra, men 8 av 17 bilder är dåliga (helt svarta).. Det känns faktiskt inte alls bra, och att vi måste betala fullt för en kamera som inte funkade och en där det bara är 17 framkallade bilder när det stod på kameran att det skulle vara 23 bilder är fan inte okej. Nej, hörrni, nu är jag ledsen på riktigt.
.
de 3 första bilderna är "de bra bilderna" på den sista ligger de resterande och skräpar! Usch, jag blir lissen nu ju. Inte okej. Och magen blrjar göra ont igen. Jag vill bara dra täcket över huvudet och dö lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0