you never loved me, did you?

gillar att jag är hemma igen, japp.. eller ja, att visiten innehöll så mycket näjs, fast det bara var typ en dag.
Lördag: tåg 20 i 11 till malmö. kommer fram och tar en svängom på staun med Sophia börghoelm innan vi åker till (tro det eller ej!) ROSENGÅRD på middag hos snälla lilla Calle. Myspys var det! mycket trevliga människor!
Några vinglas, nån köttbit, en kakbit och lite eyetoy senare åker vi till staoun igen för att besöka en liten småmysig "krog". Där blev det mest snack faktiskt.. Väldigt trevligt det med! Åkte hem till Sophia vid... 1..? Kan hon va varit det.. ja typ nåt sånt i alla fall, tittade då på tv ett tag sen somnade jag stenhårt!
Söndagen bestod av sovasovasova till klockan halv 2 typ, därefter var det sanering av väskan och påsen jag haft med mig. Påsen var alldeles röd på insidan av mitt vin som läckt ut, vilket resulterade i KAOS när jag skulle rädda situationen, vin på strumpan, golvet, i påsen, handfatet och badkaret. bra va? Smidig tjej den där..
Nu är jag i alla fall hemma igen och är gaanska så trött, men ändå inte tillräckligt för att somna.
Ska skicka iväg ett litet sms innan jag går och lägger mig, sen får det vara nog ;)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Awesome! (y)

2011-09-19 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0