hallååååå LIVET!

-
har på senare tid upptäckt hur jävla skört livet är. På bara 2 avklarade praktikdagar har 2 människor lämnat denna värld och jag har en känsla av att det kommer bli fler på dessa 6 veckorna. I förrgår vart farfar sjuk och fick åka till Karlskrona och byta ut sin nya höftledsprotes. Kändes så jävla jobbigt eftersom jag först trodde han hade dött. Lite så känns livet i detta nu, skört, trött och obestämbart.
Idag ska jag i alla fall fortsätta dagen med lite plugg till och sen blir det spel och efter det ska jag spendera några timmar med min älskade. Ja, det är min torsdag det. Kul? Nja, lite lagom typ. Eller nåt.
Ja ja, nu ska jag inte låta som om jag är jätte nere, för det är ja inte, bara lite. För att komma på bättre tankar kollar jag på bilder från i höstas på The canarieöarna, sjukt mysigt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0