I am aiming to be somebody

sitter och lyssnar på Sara Bareills, sjukt bra! Stor inspirationskälla/idol! Ska fixa håret snart, funderar på att ha det antingen spikrakt i tofs eller trippla det. Får se hur jag gör, har några timmar på mig i vilket fall som helst, sen ska jag möta upp Rebecka i staoun och så ska vi åka till Karlskrona och lyssna på musikdirekt där bla. Granny Goes Streetfighting (Richards band) ska vara med.
Nu ska jag hälsa på grannen som kom hem igår, han och frugan hans har varit borta sen i slutet på oktober och kom alltså hem igår vid 11. Sjukt ju, men dom har haft det trevligt vad vi vet i alla fall, och det är ju huvudsaken :)

har det blivit nån skillnad på 2 år?  Lite kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0