keep me without chains

har fått SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRR mycket gjort på dessa två dagarna (I förrgår och idag)..! Fixade allt vad körskola heter i tisdags och har nu bokat in... ALLT! Ja det ni mina vänner, 13 lektioner kvar nu bara......... heheheheheheheee..
Idag har jag mejlat alla mina lärare och min mentor, pratat med Syv om hur trean kommer se ut för mig, kollat läget ang. sommarjobb i Motala, Ringt till min praktikplats och tro det eller ej, FÅTT EN TID som jag kan träffa min handledare på! Shit pommes, mer än jag gjort på 6 veckor.. haha, sad but true!
Ska måla mina naglar svarta/mörkblå nu, sen ska jag till Richard och spendera natten där om moraliskt stöd, fast han snor mitt SPOTIFY hela tiden.. Blä..

(Kör denna fina style idag igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0