helgpermission och sommarbilder

Jaha, för dom som inte vet så är jag inlagd på sjukhus, igen.. Jag tar inga detaljer men jag kan säga som så att jag ligger på avdelning 21, vilket är sjukhusets psykiatriska avdelning. Anledningen till att jag är där är flera men för att sammanfatta kan jag väl säga depression och komplikationer på det. Hmm, ja dom som står mig närmast vet mer. 
Ja, men det är alltid lika kul att komma in här och veta att det faktiskt är lite aktivitet här, ja alltså inte från min sida.. 
 
För er som inte sett min tatuering så slänger jag upp en bild och så får ni kolla närmare i skolan haha, ja, och sophia som gjorde min sommar får va med på bild, hittade nämnligen bilder från midsommar.. ja vafan.. så kan det va, störd är hon, och det är därför hon passar så bra med mig... Let me mix all the photos.. ha haaa!
 
 






 
haha oj, sammanfattar verkligen min midsommar!




 
 
lite intärna skämt på dom där sista bilderna, men dom fick följa med upp ändå! Värt.
 

Kommentarer
Postat av: sophia

<3 woooop!

2012-09-09 @ 00:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0