Tärna nummer fyra kommer så förbli

Ja hörrni, jag blev inte karlshamns lucia. Lite tråkigt för man har ju ändå någonstans viljan att bli det. Men matilda är bra som lucia, eller, jag tror det, hon har ju inte varit det än, men jag tycker det ändå är okej med henne som lucia. Vi har skitkul hela tiden och det är lika mycket upplevelse som tärna, och så slipper man stearin i håret och stå längst fram, skitbra deal! haha.. Ja men i alla fall. Tack till de som jag vet har röstat på mig, ni är så fina! 
 








Sådär ja, då har ni lite bilder på det med. Fler kanske kommer, vi får la se! Nu ska jag köra mina bröder till thaiboxningen, åå är så jävla sugen!! Så surt att inte kunna träna! Men ja. Hörrni. Ha det bäst nu! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0