do you remember all the good times that we had?

Inledde dagen på bästa sätt, med en 45 minuters power walk (ja, idag igen!). fick mej några kilometer och det känns fantastiskt faktiskt. Känns som att jag laddat upp bra inför helgen i malmö med min finfina vän Sophia!
Nu ska jag duscha och sen blir det packning så jag kommer iväg nån gång.. Ska bli skönt att få annat i tankarna ett tag! Ja, i alla fall, sitter och lyssnar på Thomas den bästa Di Leva och sjunger högt Högt HÖGT med i hans finfina låtar, så jävla klockrena texter, om man läser lite mellan raderna.. haha
Så här glad blev jag btw när jag insåg att jag har skoskav..
såhär glad blev jag när jag insåg att jag har fått skoskav av mina träningsskor...
och såhär söt blev jag när jag tänkte på Sophia, haha.... ehm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0