gamla hederliga söndag, välkommen tillbaka

känner mig hängig idag, precis som igår.. kan bero på tabletterna, men jag är inte säker.. Här hemma har vi dessutom "bara" 17 grader innomhus, vilket jag tycker är ganska kallt jämfört med de 23-24 vi brukar ha..
Tog nyss en lång dusch, sjukt välbehövligt! (bara för att jag har köpt nya rakblad och älskar känslan av första gången med nya haha).. Jaha.. det var det. Har inte nåt mer att säga idag känner jag, har inte kunnat äta idag heller, så jag kan ju inte göra som alla andra och ta till matblogg som en nödlösning haha..
Kram på er alla! (hoppas mina trogna klasskompisar läser detta och fattar att jag vill kramas imon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0