osminkad och naken har man allt att dölja

Sitter och försöker få in en massa text i hjärnan, går sådär haha.. Arvid kommer snart hit och vi ska jobba lite på ett litet musikaliskt projekt vi har snickrat ihop, fett med kul faktiskt (bara för att det går så pass bra som det gör).. Sen blir det mat hos mormor och ja, det blir tacos (igen, haha) eftersom min familj tröttnat totalt på kyckling, och eftersom det enda jag gillar utom kyckling är tacos så blir det det idag igen. Har lite ångest från igår, men ska rätta till det under lovet :)
Har fått frågor om mitt hår.. ja det är långt, ja det är tjockt som fasen, ja det är länge sen jag klippte mej, haha JA det är SLITET som in i bombens granater och nej det är INTE LÖSHÅR! (har aldrig haft löshår och har inga planer på att ha det heller.) Puss.
before the visit at Lesley's place -

Kommentarer
Postat av: Bella

Fina Linnea! Saknar dig!

2012-03-22 @ 21:50:32
URL: http://Ggladysholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0