22.51 12-01-17

förtränger utomstående problem, vänder mig inåt och vältrar mig i självömkan. Känner mig klen som fan idag. Otroligt förkyld, hosta, snorig, ont i halsen (feber) och sjukligt torra läppar. Fick ett slag först i skolan, sen av min vän, båda på typ samma ställe. Kul? Nja, läpparna är väl aldrig kul att bli slagen på (även om de inte va med mening!).. Sitter och lyssnar på lagom lyckli musik, men dock jävligt vacker och välgjord musik. Japp, det var allt jag hade att säga idag, hoppas jag snart blir frisk så jag kan träna!! Hoppas på träning på Torsdag igen,, får se. Man vill ju inte dra på sig hjärnhinneinflammation, right?
Nae, nu ska jag sova, har bara sovit 2 timmar inatt, från halv-kvart i 4 till typ 6.. ingen höjdare. Skönt med kort dag imon och ledig på torsdag! Ses.
Birdy - I'll Never Forget You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0