i didn't think you could do this like this

ska gå ner och se om jag kan äta något, igår spydde jag direkt när jag försökte käka.. Vi får väl se hur det går idag. Om en timma tar jag bussen till Karlshamn och träffar någon, sen ska jag ta tag i mitt gym liv, alltså jag ska träna sönder mig totalt. Helt jävla ärligt. Kroppen ska skaka, svida och nog fan ska den brista. Hade jag inte gått dit själv hade jag sagt svimma i omklädningsrummet efteråt, men det vågar jag inte med tanke på att det förmodligen inte är överfullt i omklädningsrummet vid 12-halv1 på en torsdag. Aja. Mår så in i helvetes kasst så jag ska försööka få bort alt det dåliga på gymet. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0