in love with the summertime

.
Vaknade nyss, satte mej vid fejan, och vad ser jag där? jo denna överäckliga bild på mig och fina sophia! Bilden är så somrig det bara kan bli för mig, coca cola, sol, bad, torpa strand, vättern, medevi. Japp. That's the shit asså! Senare idag ska jag skicka lite grejer tillbaka som jag hoppas hon kan skratta lite åt, precis som jag gör. Smider redan planer till 2012 års sommar och det kommer bli fetare än någonsin! Love it, nej.. nu ska jag plugga, sen spela lite på min fiol eftersom jag idag börjar "jobbet" som stämledare i 2a stämman i musikskolans högsta stråkorkester. och efter det måste jag öva en solostämma som jag spelar med karlshamns största (och enda) symfoniorkester. Härligt! Ska bli spännande, efter att jag övat måste jag plugga igen.. ingen vila här inte! kanske gym sen, vem vet?
-
-
(Uppdate, inget gym, fortfarande sjukt ont i halsen och förkyld i hela ansiktet. fint)

Kommentarer
Postat av: Hon på bilden.

Tycker vi båda är rätt jävla snygga alltså. ;)

Bästa filmerna alltså XP Ses snart!

2012-01-21 @ 13:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0