jag kom levande från gymmet, tro det eller ej..!

tog en runda på gymmet med mamma innan, körde ett helkroppspass, dvs, kondition + överkropp + ben + fria vikter. Börjar känna mej hemma även med de fria vikterna nu, sjukt najs! (gymet där jag är har inte haft några fira vikter innan, men nu är det fint och nyrenoverat med ett helt rum fyllt med dem, lovely! Detta betyder även att det finns bänkar och ställningar som inte funnits innan och nu kan jag bla bränna lite på the lovehandles to! Shit, jag är frälst!
Eftersom det inte är någon som tror att jag verkligen går till gymmet så har jag idag tagit lite bevis, inga toppenbilder, men det är något i alla fall..
- är ändå rätt nöj med vikten på 102.5 kg (benpress) trots att jag inte maxade och detta är första gången jag tränar på 2 månader. De va en najs känsla kan jag lova (med tanke på att jag tog ca 50 för ett år sen)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0