mitt rum är klart och jag är glad

sitter och bara tittar och njuter av utsikten i min fåtölj i mitt "nya" rum, känns helt annorlunda och MYCKET STÖRRE än innan! Känner mig jättenöjd med ALLT, verkligen allt! Vart lite misstänksam på färgen när det inte hade torkat ordentligt, men nu är jag jättenöjd! Den är typ grå/grön/biege, asså jättesvårt att förklara, men hemskt trevlig. Ganska kall i tonen, men ändå inte för kall. Bra gjort tjejen (och pappa som spacklat och målat!)
min nya "myshörna", Love it! Guran, fåtölj, lådor lagom att dra ut som fotpall och lådor på golvet jämte lagom höra att bli ev, glasavställningsytor. Åh, just nu så är jag i himmelen! Shit pommes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0