back agen

yes, åter igen är jag på jobbet. Min hemlängtan är utom denna värld och jag kan inte se annat just nu än när jag får åka hem på tisdag morgon/förmiddag. Ska bli så skönt. Egentligen skulle jag ju varit kvar till nästa söndag (alltså åkt hem på måndag vecka 30 istället för tisdag v. 29 som det blir nu) och jag vet inte hur jag hade klarat det asså. En hel vecka till själv. Nae, inte okej. Men ja i alla fall, snart har hela juli också gått och jag har "bara" 4 veckor kvar på jobbet, eller ja, 2 tjänstgöringsveckor om man ska vara noga.. hah, å jag längtar så mycket hem, efter min bil, min pojk, min lilla rebecka, min ida och inte minst min säng..!!!!

Ja, nu ska jag fortsätta jobba, kan ju kanske vara smart, så får jag lön för dessa avsuttna timmar också. Inte illa pinkat!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0