Jul. 15, 2012

 
jag har lyckats dra på mig migrän, av värsta sorten, och mår illa som ja, jag vet inte vad. Känns som att jag kommer avlida när som helst, hela huvudet bara pulserar och det känns allmänt jättedåligt just nu faktiskt. Skit med. Det bästa av allt, vet ni vad det är? Jo det är att jag är på jobbet. Jag jobbar, usch jag vill bara hem nu, alltså inte upp till Nobis, utan hem Hem liksom. Till sväängsta. Vi får se hur jag mår sen för har jag lika jävla ont i huvudet ikväll så ska jag se om jag inte kan få åka med hem ikväll istället, för det går verkligen inte att jobba med migrän och magont. Fan om jag ska få nåt jävla IBS anfall med, nej jag hoppas inte.. Men ja, vi får se helt enkelt. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0