friends will be friends, right?

Då var vi tillbaka på samma ställe som igår. Jag ligger här själv i sängen och väntar på att jag ska få klartecken och kunna ringa de få som hör av sig. Men men, jag har i alla fall fått en schysst första dag på jobbet, skickat en massa mail och kännt mej viktig. Fick en egen huvudnyckel så jag kommer in ÖVERALLT och lite sådär, det känns faktiskt helt okej! Saknar mina fina vänner at home dock... Hade gett hur mycket som helst för att ta hit dom hela bunten! Verkligen! Men ja, nu ska jag kolla på filmerna jag kollade på igår och sen ska jag sova. Det kan jag behöva. Puss hej
-
notera att jag bara valt de allra finaste bilderna på Rebecka (och jag) samt Ida.. hah! In your face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0