im sure this wont be the end of the film

dagen är finfin, faktiskt bra väder idag! Känns fantastiskt, nu är det sommar liksom!
det är 20+ i skuggan och ändå ligger jag inne med datorn i knät och fryser, sjukt! Ska försöka komma igång innan jag ska jobba i alla fall.. börjar 4 idag, ska väl förhoppningsvis gå lika bra, om inte bättre än, igår! Känner mig sjukt taggad inför ett eftermiddag/kvällspass. det är najs faktiskt, får se hur ajg klarar det ;)
Ska jobba till 9 ikväll så jag hinner få en timma ob också! haha, höjer lönen lite granna!
Nu ska jag i alla fall sminka mig och fixa håret, så jag har det gjort och kan ta det lugnt sen. Puss
saknar mina fina bröder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0