something old something blue

känner mig ovanligt fräch för att ha feber och världens förkylning.. men men, sånt är livet. Jag svettas och fryser om vartannat med typ 2 sekunders mellanrum, sjukt jobbigt.. på med onepiece, av med onepiece, på med onepiece and on it goes.. Ja ja, i alla fall.. Sitter vid skoldatorn nu, vilket är rätt omväxlande då jag inte använt den på typ en miljon år haha, min aa, kollar igenom gamla filmer från i höstas när datorn var splitter ny.. rätt kul..
haha, men ja, ska snart kolla film med min lille brür och sen blir det sova för mej. Hoppas på bättre väder imon så kanske det blir en tur på moppen med littlt brother. Vi får väl se! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0