get out ant take a smoke

-
sköna vår VÄLKOMMEN! trlalalala! Shit pommes vilken bra dag. Mamma är iväg och repar med (hör och höpna ingen mindre ÄN) PERNILLA WAHLGREN, de e grejer det. I eftermiddag är det konsert så hon repar förmodigen för fulla muggar nu. Imorgon är det min tur, fast jag ska spela med Tobbe Trollkarl istället för Pernilla. Det är helt okej det med kan jag ju lova er! Ja i alla fall, jag har idacg fått två koftor av pappa och på köpet fick jag en STOR halsduk (på bilderna) och så har jag köpt nagellack och nya glajer, första gången jag har riktiga pilotglajer, men jag har inte passat i det innan, har inte haft så "smalt" ansikte som jag har nu, lite mer kindben liksom. Ja i alla fall, jag tycker dom är grymma, så då är dom det. Puss hej, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0