it's gonna' rain down here but it's allright

Några undrar var jag är, några undrar vad som hänt, några undrar hur jag mår och några undrar om dom får hälsa på mig. Jag kan snabbt svara på vad som hänt..
.
Var är jag? - Jag är numera hemma, var inlagd i karlskrona innan, men är som sagt hemma och utskriven nu.
Vad har hänt? - Jag har i ärlighetens namn mått förjävla dåligt. Det är vad som har hänt..
Hur mår jag? - Den som vet svaret på den frågan får mer än gärna höra av sig till mig och berätta! Ena stunden jättebra, andra stunden kasst..
Om ni får hälsa på? - Sure! Säg till dagen innan ni tänkt komma bara, var dock berädda på att återbud kan komma. Max 2 timmar och inte så mycket djupa diskutioner är vad man kan få ut av mig just nu..
.
There you go, kanske inte vad ni väntat er, men det är så det ligger till. Har i alla fall bestämt (med vuxna i min omgivnings hjälp) att jag ska försöka vara i skolan några timmar nästa vecka, tror det blir nån timma måndag, kanske nån onsdag, och nån på torsdag.. Vi får se, har bara umgåtts med andra än familjen i max 2 timmar utan att behöva dra mig där ifrån, får se hur det går som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0