jag fick ett svar, ett rakt besked

Har kommit hem från Karlshamn nu. Idag blev det först bup vid halv 11, sen skolan. Blev bara kvar nån timma i skolan eftersom det var sjukt impulsivt att åka dit, jag hade ju inte planerat in det, men ville inte hem, inte vara instängd här hemma, även om jag kan gå ut och så så känns det ändå sjukt instängt att bara va hemma med familjen och inte träffa andra. Så det blev skola. Vi hade samhällskunskap, och så svimmar fina Elin, jag såg bara mig själv framför mig och ville bara hjälpa så mycket jag kunde, hålla handen och andas med typ haha.. Hoppas allt blev bra sen! Jag och Pontan földe henne till hennes pappa som kom och hämtade henne. Så då åkte jag med hem som sagt.. Imon är pappa hemma och jag ska till skolan sen bup, typ köra en likadan dag som idag fast tvärt om.. haha! Men ja, i alla fall, ser i alla fall fram emot skola imon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0