puss och kram

kom till jobbet kvart i sju, allt kändes okej, lite trött bara. två och en halv timma senare skickas jag hem på grund av illamående och slöhet.. Misstankarna om kalicie var konstaterade, men som tur är var det ingen maginfluensa och nu mår jag bara bra igen! Ska till stan och spela med min lärare på musikskolan klockan 4 och sen ska jag återuppta teorikursen på körskolan, känns bra, fast ändå sjukt läskigt att det bara är en månad kvar, vad hände med "sex låånga månader" liksom? ja,vafan hände? Ja ja, i helgen var jag på wienerafton som sagt och tog lite biler med mobilen och så för att kameran tydligen hade legat på i x-antal timmar..... SMART.. men jag fick i alla fall en bild på mig och far, även om den är lite knäpp.. den ena sur och den andra.. nåt..? haha, ja ja, jag tycker så mycket om min far ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0