ett hjärta som värker och tankar om hur allt kunde varit bättre

satt och filade lite på en låt igår. "Vi har alla hjärtan som värker, och tankar på hur allt kunde blivit bättre. En dag reser vi till månen, miljarder år av sten, förundras över allt jag blivit. Jag lovar att jag ska ge dig allt vad som är ditt tillbaka. En dag om många år. På månen"
Äh jag vet inte. Svenska låtar är inte direkt min grej, men just nu är det inte mycket som är det.. Livet, ja det rullar på. Jag har ett hjärta som värker och tankar på hur allt kunde blivit bättre, men vad hjälper det? Dessutom har jag tyvärr inga nya bilder att visa er så det blir ännu en bild från medevi. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0