funderar, tänker, planerar, vill, kan, ska.

Jag har funderar ut nästa tattuering nu, ska bara se till att få det gjort. Det blir ännu en minnestattuering, denna gången blir det två små fåglar, eller ja... små och små.. dom ska få sitta på min högra handled. En för morfar och en för gammlafarmor. Det hemska är att jag redan nu planerat hur den ska se ut om några år när det fyllts på med fåglar. Usch, kan man verkligen tänka så? det känns skrämmande att tänka, "ja men sen ska farfars fågel vara där jämte den som gammlafarmor får"... nae, men ändå. Tror det kan bli bra.
Idag har jag i alla fall tagit hand om min arm (blev biten av hästen igår...!) och städat mitt rum OCH rensat ut lite kläder från garderoben. Sjukt egentligen att jag inte köpt kläder på sjukt länge, men ändå kan jag alltid rensa ut lika mycket varje gång man är där och ska rensa.. Är det bara jag eller fylls min garderob magiskt på när jag sover? Var kommer alla kläder ifrån liksom? 





(tja folket, jag är en av luciakandidaterna i Karlshamn 2012.. vilket härligt gäng dessutom!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0