Inte kriminellt men inte heller något lagligt

Dagen blev totalt förstörd för mig när jag kom till skolan 8 och fick veta DÅ att jag egentligen skulle haft sovmorgon till kvart i 10.. Det funkar inte för mig att få reda på saker och ting på det sättet, i alla fall inte en sovmorgon när jag har sovit sjukt jävla dåligt och kunde sovit nån timma till. Det hade gjort så mycket skillnad. Men! Jag tog mej till bilen och körde hem istället och nu sitter jag i soffan och ska ringa min praktikplats sen är det så att jag ska vara kvar här hela dagen och mysa med min katt och inte röra ett finger ens. Nepp. Såattäää,, så är det med det. SEAS!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0