16 bast och inte en dag äldre

Sitter här i sängen och inser att jag vaknat alldeles för tidigt för vad jag behöver.. Känns sådär men ändå helt okej. Har hunit käka lite och rökt en god morgoncigg.. Egentligen ska jag på NADA (öronackupunktur) men jag tror jag hoppar över det idag då jag måste in till stan och köpa sist presenterna till mina fina bröder som fyller hela 16 bast idag. Känns så overkligt på nåt sätt att dom är 16, känns som att jag nyss fyllde det liksom haha men jag har några månader kvar tills jag fyller 19, vilket också är helt absurt! Nu blir det att sminka sig, ringa till mellanvården och sen ska Karlshamn göras osäkert haha. Vi hörs hörrni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0