for the first time in a long time I smile because i feel like it

Idag har jag hämtat kära studentmössan!! Om det kändes bra? Svar ja! Usch så bra det känns, snart är det (nästan) helt över! Å ja jag längtar ihjäl mig efter sommar, bal, student, fest, medevi och bara va sig själv (förmodligen en ny tatuering till sommaren med, hehe) Nej men helt seriöst så känns det så nära, och jag är så stolt över mig själv som har fixat skolan trots att jag varit inlagd sammanlagt typ 4 månader på det senaste året.. Nu har man fåttt revanch liksom. Najs som bara den!
Nu sitter jag och lyssnar på en sjukt fin klassisk låt ur harry potterfilmerna.. Sen ska jag slänga mig i soffan och ha en helkväll med bröderna. I hope i alla fall. Ses hörrni!
 






Haha, ursäkta sista bilden men jag och bruschan har ett litet internskämt.. hah usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0