and if you let me love you

 
Idag gäller det för min lille pojk, han skriver upp för körkortet, jag tror det kommer gå super för honom så som han har pluggat liksom men man vet ju aldrig. Har ännu inte hört nåt från honom men det går säkert bra i hope! Nu sitter jag i sängen och försöker komma på vad jag ska ha med mig till Kroatien på torsdag, svårt det där eftersom jag inte har en aning om hur vädret är där nere.. Blir nog kolar och nåt par långa byxor tror det kan bli bra. Eller rättare sagt jag hoppas det kan bli bra haha.. Ikväll ska jag sova hos mitt hjärta så jag vet inte hur det blir med uppdateringen här idag men hoppas ni kan leva med detta. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0