bilder från idag

 
Här har ni bilder från idag, jag och mamma har spenderat nästan hela dagen vid bryggan. Var nere efter lunch en sväng och då solade jag bara, var askallt i vattnet.. Sen var vi nere efter middag alltså vid halv 6, jag sprang ner (ca. 2 km) och det kändes asgött med tanke på hur otränad jag är så var det bra gjort av mig att springa ner i konstant nerförsbacke med haha. Jag kom fram i alla fall och badade med bästa Svante som var nere med familjen såklart. Nu ska jag snart bege mig från jobbet (där jag har datorn) till parken för en kvällskonsert följt av grötlunk och SKYMNINGSKONSERT. hur nice!? Love it! Bara en vecka kvar snart, så tråkigt!
 
Tänkte slänga in en fråga/svar till strax. verkar vara en populär fråga så ni får det av mig, snällt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0