show me what i'm looking for

 
 
det har gått ett helt år mellan bilderna.. Shit alltså, känns helt sjukt. Var så smal och liten för ett år sedan.. och GUD va sjuk jag var, inte okej alltså. Jag spenderade halva mitt sommarlov på sjukhuset och lärde känna massor nytt folk, varav endel jag saknar och andra inte. Nu, i år har jag så mycket att vara lycklig över. Jag har jobbat en hel sommar, haft massa bra fester, lekt ikapp med livet, lyssnat/skapat bra musik, funnit lycka och kärlek. Tänk om jag bara insett att allt tar tid  (för ett år sen). Idag mår jag bättre än jag gjort på väldigt länge och tänker fira det med ett stort glas vitt ikväll innan jag ska sova för imon bär det av till Kroatien med mamma och några till. Fan, hörrni, livet leker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0