dan före dan

 
Såhär är Linnea idag. Sbart, gul och grå. Kul va? Nä jag tänkte väl det. Känner mig så ofantligt tråkig så det är inte sant. Men jag är glad! Jag ska strax till Alexander för litemys innan jag åker till tyskland. Det är ju för fasiken imorgon jag gör det liksom! Sjuuukt! Som jag längtar! Nahe, nu ska jag ut och ta en rök sedan kör jag till mitt hjärta. Ni får ha det så bra hörni. Vet inte om jag hinner lägga in några tidsinställda inlägg men jag ska försöka. Har fortfarande några frågor kvar sen i somras! (haha bättre sent än aldrig). Puss och kram
 

Kommentarer
Postat av: Elsa Ohrås

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

2013-12-04 @ 13:00:00
URL: http://ohras.blogg.se/
Postat av: Hemma Hos Felicia

åh vilken härlig outfit!! :)

2013-12-04 @ 16:55:45
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0