ordentligt

 
då ska vi se. Kameran och datorn har börjat samarbeta igen och här har ni ytterligare tre bilder på mig idag. Kärde helt svart och vitt med gulddetaljer (klocka/öronhängen). I övermorgon åker jag till Tyskland, eller ja. På torsdag vill säga. Känns bra och skönt att komma iväg en stund här ifrån och bara ta det lugnt. Nu ska jag bara skriva färdigt här sen ska jag faktiskt gå och lägga mig, är sjukt trött. Hoppas jag kan sova lite i alla fall och inte vaknar 4 klarvaken som jag gjorde härom natten.. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Elsa Ohrås

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

2013-12-04 @ 13:01:39
URL: http://ohras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0