Världens bästa



Ni finns alltid där när jag behöver er. Ni finns alltid här om jag vill nåt. Vi kan prata om allt och vi står varandra så nära. Jag har världens bästa bröder, så är det bara. Jag vet att ni alltid ställer upp och ni alltid kan pigga upp mig när det går dåligt för mig. Ni har alltid hälsat på mig på sjukhuset när jag varit där och ni vet precis vad jag behöver. Ni kanske inte köper de dyraste grejerna, ni kanske inte alltid är hemma, ni kanske inte alltid vill prata om saker och ting.. MEN.. Jag vet var jag har er och ni är de bästa vännerna jag har! Jag önskar inget mer än att det allid är så bra som det är nu! Jag älskar er! Ni är bäst! Puss och kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0