19 år och student








Sitter hemma och har precis färdat att städa överallt tills imon! Känns så sjukt att jag tar studenten imon, allt jag kämpat för liksom.. Sitter med studentmössan på för tillfället och har världens känsla i kroppen, så härligt! Att det dessutom är min födelsedag idag gör ju inte saken värre direkt. Allt har verkligen varit så braaa nu sista veckan. Så jävla skönt! Usch va jag svär men det känns så himlans bra! Allt går min väg! På söndag blir det tyskland til onsdag sen ska jag till medevi på torsdag och allt bara klickar! Shit va skönt. För en gångs skull liksom. Nae hörrni, nu ska jag gå ner och ta mig ett glas vin. Det är jag värd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0