only for the bestest

 
 
Haha, vad säger ni, har jag börjat komma igång med bloggen igen, vad är detta? Japp, så är det nog, men jag är tråkig som alltid och har inga bra bilder, nepp, så kan det va.. Vill inte visa hur äcklig jag har blivit på sjukhuset eller nåt sånt hah. Idag är det i alla fall tisdag och jag ska klippa mig vid 3, innan dess blir det en pw och dusch. Känns så otroligt skönt att kunna gå ut och gå när jag vill, hur långt jag vill. Frihet! (Det borde gå att köpa den känslan på burk, fan jag mår ju bra! Dessutom behöver jag sommar typ.. nu!) Jaha, nu ska jag alltså byta mjukisbyxor mot räningstights och sen bär det av, satsar halvmilen idag med, precis som igår. Ses! :)


Sophia, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med Linnea!

2013-03-19 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0