3 månader

Idag har jag och finaste Alexander varit tillsammans i tre månader. Det känns som tre år. På ett mycket bra sätt. Jag har funnit min bästa vän som ger mig så mycket att jag knappt förstår att det är sant. Allt jag vill ha, har jag. Det känns så ofantligt bra att äntligen kunna säga att jag är lycklig. Jag är lycklig. Och jag har en endaste person att tacka för det. Du. Alexander. Tack för att du finns där i alla lägen, du försvinner inte trots mina snedsteg och misstag. Det känns så jävla skönt att veta att man kan lita på dig. Det gör jag. Fullt ut,, mer än jag litar på mig själv. Och till alla er som tänker: tre månader är ju ingenting. Nae, jag vet, det är inte mycket. Men tre månader är mer än ingenting och det har räckt med tre månader för att jag ska ha funnit lycka. Så det så! Nu ska jag göra mig i ordning sen ska jag till Alexander och äta, vara och såklart mysa. Mycket. Det är det bästa jag vet. Så så är det. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0