Att ge upp nu vore så fel

Jag känner mig lycklig. Så lycklig att jag känner att jag klarar allt. I alla fall med hjälp av min fantastiska pojkvän. Jag känner mig samtidigt ledsen. Så ledsen att jag känner att jag inte klarar någonting. Men jag vet att lyckan över hur jag har det just nu kommer övervinna ledsamheten. Jag tror att jag faktiskt aldrig mått bättre. I alla fall inte sen början på 2007. Tänk att jag hittat killen, livet, familjebanden, känslorna, musiken som får mig att vara lyckligare än de flesta andra. Jag ska spela 3 av mina låtar om en vecka, får se vad publiken tycker om mig. Jag vet inte. Imorgon ska vi i alla fall vara med med teatern i BLT.  Känns otroligt bra! Nä nu ska jag göra nåt annat. Vi hörs! Puss och kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0