Jag och min far

Jag skrev att jag har världens bästa mamma. Jag skulle ljuga om jag inte sa detsamma om min käre far. Han är en så stor del av mitt liv, och jag är glad att han är det. Han ställer alltid upp och är lätt den lugnaste människan jag känner. Vad som än händer är pappa alltid den lugna, snälla som aldrig blir arg. Fast han kan såklart bli arg, men det ska mycket till för att han ska bli det.. Pappa är och har alltid varit en stor förebild för mig i livet och jag älskar honom så himla mycket! Pappa och jag har altid roligt tillsammans och pappa vet alla knep för att få mig att le. Det är så himla bra. Jag förstår inte hur han gör det men han kan alltid få mig att må bra. Han bryr sig om mig och aåklart hela min familj så mycket och jag vet att pappa skulle offra allt för att vi ska vara lyckliga. Han är bäst. Så det så! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0