känner du det samma, det samma, det samma som mig?

 
 
såhär kul har jag haft med min kamera idag. Eller ja, typ för tre minuter sen haha.. Sitter nu på mitt nystädade rum och njuter av ordningen. Det osynliga kaoset är dock mer min grej! 
Vid halv 6 kommer lucia2012 hit. Det innebär matilda, emma, susanne, evelina och clara kommer. Tyvärr kommer inte olivia men det är smällar man får ta, hon är inte hemma.. Nu ska jag hjälpa mamma städa där nere, ta mig en rök och sen ska jag bara ta det lugnt tills tjejerna kommer. Härligt. Yes.

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Jätte fina bilder! :) Hoppas du får en trevlig helg! :)

2013-11-29 @ 14:51:53
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0