lång natt

Ja hörrni. Igår skrämde jag slag på min pojkvän och hans mor och far. Det var nämnligen så att jag fick ett anfall som dom kallar det och vart okontaktbar i över en timma. Det blev ambulans till karlskrona och väl där var allt bra igen. Dock klassades jag som medvetslös i ambulansen de första kilometerna... Känns märkligt att det kan bli så fast det inte är nåt fel på mig. Men jag lever och är glad och har världens bästa pojkvän som ställer upp i alla lägen. Är så glad att han följde med till karlskrona och att jag fick sova hos honom sen när vi kom hem igen. Å vad jag är lyckligt lottad! Puss och kram.
 
här har ni en gammal bild på mig mamma och pappa på balen. Ni är dom bästa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0