Mamma

 
Jag har verkligen världens bästa mamma. Hon finns där när jag n´mår dåligt och hon finns alltid där när jag mår bra. Jag kan prata med mamma om allt, även om hon inte förstår så lyssnar hon och försöker hjälpa mig så gott det går. Jag önskar verkligen alla kunde få ha en sån bra mamma som jag har. Men ni får inte min mamma, för henne behöver jag ha själv. Mamma är min förebild i livet. Min kvinnliga förebild i alla fall. Mamma betyder så mycket för mig och jag är glad jag kan va med henne så mycket som jag faktiskt kan. Nu funderar jag starkt på att åka till henne för jag saknar henne redan, fast det bara är några timmar sedan vi sågs. Igår var mamma vid min sida, fast jag inte svarade eller hörde henne hade hon suttit och pratat med mig, lugnt och stilla. Vem klarar av det när ens barn ligger nästan medvetslöst liksom? Nae hörrni, mamma är bäst. Så är det med det! Och det skadar ju inte att hon kan spela med mig, mamma är så bra, på både valthorn och fiol. Det bästa jag vet är när jag och mamma kan spela ihop, eller i alla fall bara vara tillsammans. Jag är så glad att jag har dig mamma. Du är min bästaste vän. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0