Mellan Himmel Och Jord

Ikväll smäller det! 
 
19.00 i Folkets hus i Olofström drar vi igång en föreställning till av teaterdokumentären Mellan Himmel Och Jord. Känns pirrigt eftersom jag ska spela innan. Har lyckats lära mig texterna nu i alla fall, undrar om jag kan dom sen när nervositeten kommer ifatt.. 
 
Vi har inga ekonomiska sponsorer och hoppas därför på så mycket publik det bara går! Allt eventuellt överskott går till BRIS.
 
Nu sitter jag och peppar lite här hemma, har plockat ihop mina kläder till ikväll och ska köra om typ en timma. Hoppas allt går så bra som det gjorde i Karlskrona, det vore så hemskt kul att kunna skänka lite pengar men inte gå back liksom.
 
Nae, dethär går säkert bra. Det hoppas jag! Najs. Vi ses väl ikväll då mina vänner? 
 
puss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0