som om jag inte vore jag

Vad tror ni, är jag sjuk? Jag tror det haha....
 
 
sitter och lyssnar på Mads Langer, längesen nu. Har för övrigt precis skrivit färdigt sista låten till teatern. Det blir tre låtar jag får spela ovh jag har skrivit två av dem. Det blir Alla människor söker, Kämpa kämpa kämpa och Dream (sistnämnda är av Priscilla Ahn). Tror det kan bli bra. Annars händer inte så mycket. Eller? Nja, inte jättemycket men lagom. Imorgon är en fullspäckad dag med sjukgymnastträff, läkarträff, skola och mellanvårdsbesök på schemat. Och som om inte det vore nog ska jag spela orkester på musikskolan på eftermiddagen efter allt annat. Lagom inspirerad men jag känner lite att jag måste haha. Nae, nu ska jag sluta yra, vi hörs hörni! Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0